Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

...Καλώς ήλθατε στο προσωπικό μου blog,κάντε εγγραφή να ανταλλάσουμε ιδέες απόψεις και να γίνουμε φίλοι!!! ...

Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2020

Ανάληψη καθηκόντων Δεξιού Αναλογίου, στον Μητροπολιτικό Ι.Ν. Ευαγγελισμού της Θεοτόκου Περιστερίου.

 

Μητροπολιτικός Ιερός Ναός Ευαγγελισμού της Θεοτόκου Περιστερίου.

       Ένας κύκλος κλείνει ένας άλλος ανοίγει.
Μετά από πολλά χρόνια διακονίας στον Άγιο Δημήτριο των Όπλων, αποχώρησα οικειοθελώς για να διακονήσω την ψαλτική τέχνη από το δεξιό αναλόγιο του Μητροπολιτικού Ι.Ν.Ευαγγελιστρίας Περιστερίου.
      Η αποχώρηση έγινε σε βαθύ και βαρύ κλίμα συγκίνησης, εν μέσω μαθητών μου, που τους απενεμήθησαν την συγκεκριμένη ημέρα Πτυχία και Διπλώματα, εν μέσω πιστών και κλήρου του Ναού.
      Την ημέρα που δοκιμάστηκα, το Εκκλησιαστικό συμβούλιο, με ενημέρωσε ότι θα ακολουθήσει ΠΡΟΚΗΡΥΞΙΣ της θέσης, ούτως ώστε να έχουν μια σφαιρική άποψη.

Όπερ και εγένετο. Οι υποψήφιοι 12.
Σήμερα, μετά από 40 ημέρες μου ανακοίνωσαν την τελική απόφασή τους, να αναλάβω το Δεξιό Αναλόγιο του Ναού.
Η όλη διαδικασία, έγινε με καθόλα νόμιμο τρόπο

Απονομή Πτυχίων και Διπλωμάτων στους μαθητές μου
Τελευταία ημέρα στον Άγιο Δημήτριο των Όπλων. Η απονομή Πτυχίων και Διπλωμάτων στους μαθητές μου.

       Ευχαριστώ εκ βάθους καρδίας, τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Περιστερίου κ.κ. Κλήμη για την υιική αγάπη που με περιέβαλλε και τις ευχές που μου απένειμε.
Ευχαριστώ επίσης το Ιερατείο π. Στυλιανό Ταξάκη, π. Αλέξανδρο Ζαρίκο και τον π. Σπυρίδωνα Μυλωνά για την αγάπη και την ευγένεια που επέδειξαν σε εμένα και τους μαθητές μου.
Τέλος, ευχαριστώ όλους τους μαθητές μου, που με ακολούθησαν και μου συμπαραστάθηκαν.