Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

...Καλώς ήλθατε στο προσωπικό μου blog,κάντε εγγραφή να ανταλλάσουμε ιδέες απόψεις και να γίνουμε φίλοι!!! ...

Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017

Σας συστήνω τον Θοδωρή Μικρόπουλο (video)

Ο Θοδωρής Μικρόπουλος είναι ένας νέος, συμπατριώτης μου, από την Πρωτεύουσα της Μακεδονίας την Θεσσαλονίκη.

Μαθητής μου στο τελευταίο έτος του Διπλώματος της Βυζαντινής Μουσικής και συνεργάτης μου σε πολλές πανηγύρεις και συναυλίες ανά την Ελλάδα.

Σεμνός, ευγενικός και ακούραστος εργάτης του αναλογίου, εντρυφεί στην Βυζαντινή Μουσική με πολύ αγάπη και μεράκι.

Πήρε σωστές βάσεις στην αφετηρία των μουσικών σπουδών του, με δάσκαλο τον νύν Άρχοντα Πρωτοψάλτη της Μ.τ.Χ.Ε Παναγιώτη Νεοχωρίτη.

Διετέλεσε ψάλτης σε ναούς της Θεσσαλονίκης και όντας δημόσιος υπάλληλος και διορισμένος στην Αθήνα, υπηρετεί ως Λαμπαδάριος στο Πατριαρχικό μετόχι Αλεξανδρείας, στον Άγιο Αθανάσιο.

Σας παρουσιάζω ένα βίντεο, από μιά επίσκεψη στο Ναό μου  που ψάλλει από την Λειτουργία του Μεγάλου Βασιλείου το Άγιος Άγιος....

(Άκης Ν. Λιλιόπουλος)